niedziela, 4 lutego 2024

Trzy książki

 




6 komentarzy:

  1. Słyszałam o "Chłopkach". Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie, świetna książka, chociaż trudna w odbiorze, emocjonalna, wstrząsająca.

      Usuń
  2. Chłopki czytam i polecam i Służące. Za dwie pozostałe polecajki dziękuję. Pięknie zakomponowane😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopki to mocna książka. Ja pochodzę z rodziny chłopskiej, w której to kobiety były silne i one stanowiły o przetrwaniu rodziny.
    To w pewnej mierze opowieść o mojej matce, babkach i prababkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama pochodzi ze wsi, spędzałam tam wczesne dzieciństwo, wszystkie wakacje i ferie, dużo z tych opisów pamiętam, nasłuchałam się też i napatrzyłam. Tam, gdzie jesteśmy zawdzięczamy kobietom z naszych rodzin, zdecydowanie.

      Usuń