czwartek, 8 lutego 2024

Uwiera mnie

 



Podczas lunchu postanowiłam włączyć transmisję z obrad sejmu, pechowo dla mnie, bo na mównicę wszedł Braun,  szybko wyłączyłam, chciałam jednak w spokoju zjeść posiłek, bez stresu.

Ale ja nie o tym.

Wszyscy w domu wyrazili ochotę na zupę grzybową, więc rano namoczyłam suszone grzyby. Przed jedzeniem, ściągnęłam garnek z półki i zauważyłam na pokrywce kilka czarnych ziaren. Zadałam sobie pytanie, a cóż to jest?! I oczywiście wzięłam na ząb i przegryzłam. Na szczęście dla mnie okazało się, że to czarnuszka, a nie mysie bobki.
 
I nie opowiem tej historyjki małżonkowi, który teraz bawi mnie dowcipami z serialu 1670, bo jestem przekonana, że coś by w temacie bobków wymyślił. Zawsze mnie uczulał, abym nie próbowała wszystkiego, co zobaczę/znajdę na moich rzeczach i domowych przedmiotach, bo kiedyś to może  zakończyć się dla mnie nieprzyjemnie.

Obejrzałam Pszczelarza, lubię Stathama, tak zwyczajnie, lubię jak on się bije, jego biją, relaksuje mnie patrzenie na niego w akcji. Czekam na 4 sezon Slow horses, na ostatni odcinek True Detective; finał 4 sezonu. Wyczekuję wiosny, bluebells i pragnę więcej słońca. 



10 komentarzy:

  1. piekna grafika na winiecie.
    cały czas mam zagwozdkę, jak to mozliwe że istnieje taka odmiana ludzi, ktorzy głosuja na brałna ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takich braunów jest więcej i tego nie pojmuję, ludzie mówią idiota, a za idiotą stoi tłum podobnych...

      Usuń
  2. Margot, tytuł "uwiera mnie" i ta piękna grafika. Nie wiem, co to, ale jest to kwintesencja uwierania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta pozostałość z porzuconego domku os, małżonek znalazł :)

      Usuń
    2. A, teraz widzę! Faktycznie! Gniazdo os. Piękne zdjęcie!

      Usuń
    3. niezamieszkane, to bardzo krucha materia.

      Usuń
  3. Zamiast obrad sejmu to ty lepiej oglądaj ten serial 1670. Chwilami to, to samo tylko ładniej podane:):)
    Jak głosi wieść gminna takie gniazdo os (bez mieszkańców) zalane spirytusem na 2 tygodnie albo i dłużej jest wyśmienitym lekarstwem na haluksy, a skoro uwiera...:):)
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrady ostatnio rozwalił mi ten gość z Ordo Iuris, to było niestrawne, ale ja lubię oglądać, i tu nie chodzi tylko o ten rząd, bo jak dzieci były małe, też oglądałam, w czasie karmienia :P A 1670 to już obejrzałam kilka razy, bo teksty są 'po byku'

      Nie wiem czy takie stare gniazdo os podziała, ale poszukam kolejnego, bo mam za murem farmę i bywają gniazda osie tu i tam.

      Usuń
    2. Zapewne często miały kolkę:):)

      Usuń
    3. Hehe, dobre, teraz się wyjaśniło :) kości dinusia mnie rozwaliły https://www.youtube.com/watch?v=iF_L04qZeO4 no i hop hop hop hop

      Usuń