czwartek, 24 października 2024

Wydawanie książek

 





Zamyśliłam się na chwilę. Wydawnictwo Biuro Literackie ogłosiło nabór na projekty książek. Spontanicznie pomyślałam: A może spróbuję? Mam przecież jeszcze materiał na jedną książkę. Jednak po krótkiej chwili zrezygnowałam z tego pomysłu, zanim zdążył się we mnie na dobre osadzić.

Wciąż krążę wokół tych wierszy – poprawiam, zmieniam, a potem znów wątpię.

Kupiłam nową kołdrę. Pasuje idealnie, z poszewką z trzystu dziesięciu nitek. Jest ciepła, wygodna i układa się, jak trzeba.


3 komentarze:

  1. fajne miejsce dziękuje za namiar Margo :-)
    i może dasz sie przekonać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię proste jasne procedury, a to w moim przypadku nie będzie atut. Lubię autorów BL, ich książki, cieszę się, że i Ty polubisz :P

      Usuń
    2. Książki z Biura są do poczytywania. Bardzo lubię.

      Usuń