sobota, 4 stycznia 2020

Zaraza




Wiersze przestały się pisać. Wynika to z faktu, że nie mam czasu dla metaforycznego przeniesienia myśli. Nie rozmawiam już ze sobą jak kiedyś. Nie zaczepiam, nie zagaduję, nie unoszę w sobie. Poza tym, chyba nie widzę sensu, kiedy patrzę na świat. Sophia jest moim oczkiem w głowie. Grafika drugim oczkiem. I jestem w tym dobra, nawet bardzo. Nie spodziewałam się. Moja wykładowczyni od self promotion byłaby ze mnie dumna, gdyby znała język polski i mogła przeczytać ten wpis. Jeszcze rok temu wiłam się jak jakiś wijak i unikałam określania siebie, jako graficzka, unikałam słów pewnych siebie. Z pewnością trzeba do tego dojrzeć, co się wiąże oczywiście z wiedzą, która spływa na mnie błyskawicznie i wsiąka w mózg, w palce, w podniebienie... Rany, jakie to piękne, wiedzieć, widzieć, czuć!

 

14 komentarzy:

  1. Zmiana. Cieszę się, że piszesz o dojrzewaniu, o przełamaniu. Słowa pewne siebie potrzebne 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie brakowało mi pewności siebie ale również pokory, staram się żyć w równowadze, dlatego ostrożnie dobieram słowa :) ściskam

      Usuń
  2. Twoja wnuczka ma wielkie szczęście posiadać taką fajną babcię:)
    Ładne zdjęcie, bo i modelka niezwykła:)
    Niech się Wam wiedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pisaniem mam problemy od 33 lat. Autyzm absorbuje, wymusza, ogranicza, tłamsi.
    Wnuk daje czułą radość.
    W niczym innym nie jestem dobra. Jestem tymczasowa.
    B Mróz G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...tymczasowa :) jak my wszyscy Beato. Uściski i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Tez mam wnuczke Sofiję, to imie wnuczkom sprzyja, sa przemile i babcie na ich punkcie maja fisia kompletnego.
    Twoja tez dobrze sie zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo Ty jak coś robisz to na 100 % !poezja wyczerpuje ( tak myślę ) - grafika ďała Ci motywację ! Zosia energię! ...poezja ruszy "zaniebawem" wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystko wyczerpuje, co rodzi się z obsesji. Obsesja nie pozwala mi działać po łebkach, dlatego staram się być rozważna, no wiesz. Dziękuję Ewo, wzajemnie, wszystkiego dobrego.

      Usuń
  6. Wiersze powrócą i znowu zaczną się pisać, a tymczasem miej uciechę z bycia bardzo dobrą graficzką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To już ponad dwa lata od ostatniego tekstu, jaki się napisał. To był tomik "Przedstawienia", który tak ładnie TUTAJ pokazałaś. Może musi tak być, że się nie pisze? Ze mną gorzej, jak z Tobą - masz zamiennik - grafikę no i to CUDEŃKO w realu i na fotce. A ja nawet "Nie zaczepiam, nie zagaduję, nie unoszę w sobie. Poza tym, chyba nie widzę sensu, kiedy patrzę na świat". Może minie, może nie. Nie wiem.
    Pozdrowienie Tobie i Twoim. Dobrego roku! A już przecież tak straszny początek. Tam, na południe i wschód od nas, którzy chcemy byż, żyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Marku, zobaczymy, co życie przyniesie. Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń