środa, 24 lipca 2019

Zmiany




Mam przyjaciół i znajomych LGBT, za każdą literą kryje się konkretny człowiek, bo jednak wszyscy jesteśmy ludźmi. Bez znaczenia ile mamy lat, jaki jest nasz status majątkowy, jak blisko i daleko nam do siebie. W jakich kolorach skóry przechadzamy się tu i tam. Dzisiaj odcienie tęczówki można zmienić, to bardzo łatwy zabieg, jesteśmy jacy jesteśmy, kogo to obchodzi jak długo pielęgnuję swoje paznokcie. Zmieniam fryzury, kolory włosów. Zacieramy ręce, kiedy nam zimno... Seks, to moja sprawa, nie lubię o tym rozmawiać, zmyślać nie będę. Pomyślałam, że bez znaczenia jest dużo więcej, bez udręczenia, które serwują duchowni swoim wyznawcom. W ostatnim czasie wprawiło mnie w osłupienie zachowanie niektórych ludzi. Mogłabym o tym pisać i pisać... Złapać ustami za język wiele słów, szybko, gwałtownie... Jednak każdy człowiek to osobna opowieść. Stanąć przed lustrem i nie mieć sobie nic do zarzucenia. Nie wiem, co myślą ludzie z napisem na koszulce: Polish White Front. Nie wiem.

12 komentarzy:

  1. Też tego kompletnie nie rozumiem. Dopóki druga osoba nie robi nic złego - nie okrada, nie zabija, ludzie nie powinni wtrącać się do cudzego życia :/ i szanować każdego, ale Ci akurat to nie szanują nikogo jak widać:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zdruzgotana. To krzywdzące czyny trzeba napiętnować, niezależnie od orientacji, zrzeszenia czy koloru koszulki. Co jest nie tak, że ludzkość tak pogrzało?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne by reagować, nie odwracać oczu od krzywdy. :*

      Usuń
  3. nie mam już siły...
    Odnoszę też wrażenie, że się zatrzymaliśmy a wręcz cofamy ze zwojami znaczy mózgi nam się kurczą ewolucyjnie. co do niektórych mam pewność, że zanikają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak leją coś Polakom do wody, że tak łykają kit, ach nie, to 500+, jak niewiele ludziom potrzeba.

      Usuń
  4. Tak rodzi się współczesny faszyzm w swojej najgorszej odmianie i wszystko to dzieje się w naszym pięknym chrześcijańskim kraju. Nastał czas pogardy i szczurzych rządów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia zatacza koło, kilku znajomych napisało do mnie, że przesadzam, sieję niepokój... Kiedy zapytałam o argumenty, nie mieli ich, ogólnie to część społeczeństwa, mam wrażenie, jest niedouczona, nawet Ci z tytułami plotą farmazony. Czas pogardy i zachwytu przerobioną urodą. Usta, pośladki, piersi, brwi odrysowane od szklanki, męskie karki wielkości hiszpańskiego byka faszerowanego sterydami. Politycy typu Trump, nowy premier UK, sponsorowane ugrupowania przez Rosję. Ludzi bawi, że Putin miesza, dla wielu jest idolem. Obejrzałam ostatnio serial o Romanowach na Netflix i te obietnice Putina. że przywróci świetność Rosji sprzed komunizmu mają realne podłoże, to jest możliwe, jest.

      Usuń
  5. Wielu woli nie widzieć, bo tak wygodniej, ale to też już było i niczego dobrego nie przyniosło. Milczą intelektualiści, celebryci, sportowcy i humaniści (jeśli jaszcze takowi istnieją). Milczą ci wszyscy uwielbiani, oglądani i podziwiani, a o ignorancji i skrajnie prawicowych poglądach tych z tytułami można pisać książki. Czasami tylko odezwie się samotny głos wołającego na puszczy. Władza dla elity i pełne korytko dla mas. Telewizyjna i internetowa papka wychowuje całe pokolenia. Ludzie stali się sterowalni na niewyobrażalną skalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobito Przemysława Witkowskiego, będzie coraz gorzej...

      Usuń
    2. I to nie tylko w Polsce. Ostatnio czytałam o narastającej skali przemocy a Niemczech.

      Usuń
    3. We Włoszech również :(

      Usuń