czwartek, 13 grudnia 2018

magazyn BE






Tomasz Pietrzak wybrał dwa moje wiersze i opublikował w powyższym magazynie. Napisał również kilka słów, to bardzo miłe, szczególnie, że nazwał mnie jaszczurką. Bierzcie i czytajcie :) 



9  Aneta Klejnowska / Be Young

10 Joanna Durkalec / Forever young

14 Silesia Fashion Day/ Łączymy sztukę, kulturę i modę

18 Bartosz Gajda / Umieć się bić

20 Kwestionariusz Prousta / Szczepan Twardoch

22 Sabina Borszcz / Świetnie ubrani, a nie przebrani

30 Dominika Wilk / DIY: świąteczne dekoracje

36 Joanna Zaguła / Razem, młodzi przyjaciele!

40 Tomasz Pietrzak / Dajcie poetom pracę w newsach

42 Wojciech S. Wocław / Savoir Vivre

44 Natalia Aurora Ignacek / Sekret wiecznej młodości, że palce lizać!

48 Grzegorz Więcław / Bieganie – współczesny eliksir młodości

52 Małgorzata Kaźmierska / Młodość? Nooo, nie wiem...

56 Katarzyna Zielińska / Starość. Powinni tego zabronić

60 Dorota Magdziarz/ Generacja GAP

64 Ania Wawrzyniak / Vintage – na przekór

70 Katarzyna Szota-Eksner / BE Woman



10 komentarzy:

  1. Gratulacje! Dobre teksty, takaż recenzja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podniosło mnie to słowo w środku, bo nawet nie wiedziałam, że Tomek tak myśli o moich wierszach, a to miłe, bardzo :) takie doładowanie dobrem. Uściski Marku

      Usuń
  2. Wzięłam i przeczytałam...coś w tym jest....
    No i fajnie z tą jaszczurką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, Jaszczurko!
    I określenie bardzo trafne, chociaż nieoczywiste.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to dobrze (i jak to smutnie), że między modą, żarciem i wieczną młodością znalazło się trochę miejsca dla poezji.
    Czytelnik też musi być taką dziwną jaszczurką, by w tej całej bagiennej rzeczywistości znaleźć to, co najcenniejsze a w tym przypadku Twoje wiesze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie, po prostu.... :)

      Gratulacje eM :*

      Usuń
    2. don't blink - dziękuję, połaskotałaś moje smutne miejsca, jest lepiej. Chociaż przez chwilę :)

      MM - z życia biorę dzisiaj jakieś nutki i sobie nucę :) uściski.

      Usuń