sobota, 28 października 2017

Review week




Odgruzowałam biurko. Ile to już razy? Cały tydzień tylko znoszę, dokładam, tworzę piramidy. A w sobotę śpię bezkarnie do 8:55. Wstaję i schodzę do pokoju, patrzę na kartki z tygodnia zapisane maczkiem, obce słowa, ołówki, temperówki... I lecą do kosza różowe odrobinki ociupinki, lekkie obierki, koperty z których wcześniej wycięłam adresy. Jest dobrze. 

Jakiś czas temu zaprojektowałam logo dla Babińca Literackiego, moje starsze dziecię poprawiło je dla mnie i kilka dni temu dostałam od redaktorek taki prezent na lodówkę.


22 komentarze:

  1. Pamiętam, miałam z biurkiem to samo. Też się regularnie gruzowało 😉 Ale to fajne jest, że można tak znosić na chwilę, na kwarantannę, nie decydować od razu. Spać do 8:55? Bezwstydnie zazdroszczę!

    Świetne logo ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień spania bez opamiętania :) człowiek z namaszczeniem traktuje każdą minutę :) Uściski Aniu i dziękuję.

      Usuń
  2. Fajny prezent na lodówkę:) a biurka mają to do siebie, że potrafią dużo unieść, wiem coś o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. logo fachowe ) a stoły, które służą za biurka i je zawalam swoimi papierami teatralnym, klasowkami, zeszytami, projektami, płytami cd, dietą, zdjęciami... mam dwa !!! w tym duży stołowy w kominkowym i jeszcze trzeci w pracowni ale to już nie papiery )) tylko cała reszta ;) achacha TYLKO na święta są puste i odgruzowane a wszystko ląduje poupychane w pracowni )))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.

      Człowiek tylko układa i segreguje, co za świat :*

      Usuń
  4. Ile Ty masz talentów. Uwodzisz słowem, a teraz jeszcze to. Ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że jeszcze kilka razy Cię zaskoczę :) ściskam

      Usuń
  5. Zanim przeczytałam, pomyślałam: świetne logo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Logo jest super ! Takie dwuznaczne, a nawet wieloznaczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Babiniec literacki.
    Literyniec babski...
    Logo stosowne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeszcze taki ślad muzyczny https://www.youtube.com/watch?v=YVyhCvXc-a4

      Usuń
  8. Zdecydowanie za rzadko zaglądam na blog, nie tylko swój, ale Twój przede wszystkim. To zdjęcie nakarmiło mnie bardziej niż cokolwiek w ostatnich dniach. U Ciebie wszystko, jakkolwiek niepozorne, nadal jest lepsze. AM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wartościowałabym w taki sposób. Robisz niezwykłe zdjęcia. Utrwalamy to, co w danej chwili staje przed naszym okiem, więc jakby okoliczności inne. Też się lubię karmić, dlatego zaglądam tu i tam, wróć do bloga, wróć :)

      uściski ciepłe.

      Usuń
  9. Masz rację z tym wartościowaniem, aczkolwiek taki odbiór służy też jakimś przemyśleniom, może i działaniom. Bo przecież dobrze jest uczyć się od siebie nawzajem, gdy tylko jest czego (a jeśli nie uczyć, to chociaż chłonąć!) :) AM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, by działania innych motywowały nas i wyzwalały dobre emocje, wtedy jest miło. Ćwiczenie siebie w takich momentach jest najlepszą nauką :) i masz rację, chłonąć, chłonąć, chłonąć! :) kisses

      Usuń
  10. Jesteś świetną graficzką. Zastanawiałem się, kiedy się ujawnisz. Biurko u mnie brudzi żona.

    OdpowiedzUsuń