środa, 1 maja 2013

każda dziewczyna marzy o wiośnie




Fantazja albo lekkie kapcie, mleko, ciastka owsiane. Zmazywalne długopisy i termos z kawą. Do tego dwa kubki, kanapki z szynką lub z serem, albo z czym chcesz. Ciekawa historia polega na tym, że kiedy przychodzą panienki, to musi się rozwinąć akcja. Jestem prozaiczna, wciskam im w ręce ściery, płyn do mycia szyb i proszę bardzo. Niech panienki nie myślą, że jestem ponura i tylko gram w karty. Obie protestują, że to jest śmieszne, ale ja nie widzę nic śmiesznego w myciu okien.

17 komentarzy:

  1. ... trzeba umyc okna, aby przez szyby zobaczyc Wiosne /smiech/ Wiadomo, lepiej isc na zielona trawke z kwiatkami zoltymi i tam podgladac wiosne, ale mozna miec tak od teraz kanapki i wiosne? Okna nie moga poczekac?
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilę dopiję poranną kawę i pomykam na dwie godziny do mojego lasu okalającego Złotą Górę. W nocy popadał deszcz, ale teraz jest przynajmniej czym oddychać, a wilgoć nawilży skórę twarzy i zniweluje parę zmarszczek (na chwilę):-)

      Usuń
    2. Judith, można, można, w przerwie pomiędzy oknem a oknem, kanapka, kawa...

      Krzysztofie... fajnie masz

      Usuń
  2. każda marzy o wiośnie i każda marzy o niej inaczej;) Jedno jest pewne - nie jest łatwo marzy o wiośnie trzymając szmatę w dłoni, ale cudownie jest marzyć tę szmatę wręczając;)) Wiosna zaczyna się od mycia szyb, a nie od dnia w kalendarzu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie Iva

      teraz widzę przynajmniej słońca, a nie pajęczyny i plamy po deszczu :)

      Usuń
  3. Właśnie zamarzyłam pograć w karty na trawie. Gdyby tylko było ciut cieplej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam widok na szmatkę. Ale nie chce mi się ruszyć. Wolę czerwony koc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwony koc powinien być energetyczny :) w końcu dzisiaj 1 maja :)

      Usuń
  5. O ironio! Właśnie od mycia okien uciekam..

    OdpowiedzUsuń
  6. Była już kawa, ściera, kawa, babeczki i buraki które nie chcą się ugotować. Moje dziewczyny całkiem realne siostra i córcia. Kot który zamiera w bezruchu i patrzy. Maj się zaczął magicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę nadrobić w takim razie :) żeby Ciebie dogonić

      Usuń
  7. ale czy aby wróciły? te dziewczyny, rzecz jasna ;)

    OdpowiedzUsuń