środa, 18 września 2024

Kartka pocztowa i myśl na środę




Powyżej kartka pocztowa, będzie dostępna na II Międzynarodowym Festiwalu Literatura do Poznania. Ogólnie to jestem poddenerwowana powodzią, bo we wtorek lecę do Wrocławia, ale przeczytałam na stronie lotniska, że wszystko jest wporządku i samoloty latają, jak latały, ma być spokojnie. Zobaczymy. Ogólnie, to niestety mam takie sobie samopoczucie. Wszystko się jednak wyjaśni w niedługim czasie. No i krótkie formy mnie dopadły, bezlitośnie. 



Nieobecność

Podsumowanie obecności. Error.

2 komentarze:

  1. Margo i jak twój lot? wszystko w porządku. Krótkie formy są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bez zmian, weszłam na stronę lotniska i podają, że nie przewidują zamian, a prognozy są dobre. Także się widzimy :P

      Usuń