wtorek, 20 czerwca 2023

Sztuka przywracania

 


14 komentarzy:

  1. Przeczytałam z uwagą. Niektóre zdania kilka razy. Sztuka typografii to dla mnie nowy temat do rozmyślań. A pisanie we mnie też się wije. I chcę o nie zawalczyć, bo to coś, z czego chcę się cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz świetnie, i zawsze czekam na Twoje słowa, na książkę z przyjemnością. Typografia, to również znaki, dużo ciekawych kierunków można w zwiążku z tym obrać i poprowadzić :)

      Usuń
    2. Natrafiam na post, gdzie ktoś poleca książkę, a ja widzę źle zaprojektowaną typografię, a pod zdjęciem jeden komentarz: świetna okładka. Mam ochotę napisać, że nie jest świetna, bo zawiera błędy, ale odpuszczam i tak wiele razy odpuszczam w ciągu minionego tygodnia, bo jest niewiele dobrze zaprojektowanych typograficznie okładek, odczuwam coraz większy dyskomfort, ale elegancko jest milczeć i ja sobie pomilczę.

      Usuń
    3. Są twarde zasady projektowania okłądek, czy to kwestia wyczucia?

      Usuń
    4. Typografia, to matematyka, są pewne zasady i równania, które należy uwzględnić projektując okładkę, wtedy wszystko styknie, ilustracje, fonty, kompozycja, to kwestia umiejętności i stylu. Wyczucie jest pomocne w projektowaniu, no i matematyka. Uwielbiam łamać zasady w typografii by pokazać mój indywidualny podpis, ale żeby świadomie łamać zasady trzeba je znać.

      Usuń
  2. po raz pierwszy: przeczytałam pierwsza część, do spraw ojców. teraz jadę na próbę więc nie chcę w pośpiechu. I dla mnie, jak dla Kaliny, to nowy temat i bardzo ciekawy. to jest sztuka tajemnicza. Zazdrość, uch immanentna cecha narodu tutejszego. Bylebyś się nie wybijała, nie odnosiła sukcesów, nie robiła czego fascynującego...tylko brodziła w tej średniokrajowej papce. wtedy ci odpuszcza. OBRZYDLISTWO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zgadnij kto to ?? ;-))

      Usuń
    2. Cześć Teatru, wciąż jednak wierzę, że ludzie przestaną być zazdrośni i zaborczy, że spojrzą szerzej za siebie i przed siebie. Uściski

      Usuń
    3. Dziś rozmawiałam o tym z koleżanką: przeciętność. To cecha, która jest promowana. Gdy wystajesz, palcem ci pogrożą.

      Usuń
    4. Pogrożą, albo wypchną poza, przemilczą, będą udawać, że tej osoby nie ma.

      Usuń
    5. każda reakcja ma być lekcją, nauczką żebys nie była pyszna, bo to grzech wedle tego ich boga. teatralna

      Usuń
  3. Moderujesz widzę. Ten Twój projekt z Zosią bardzo mi się podoba. Bardzo . Ja postanowiłam wyczyścić komputer, i usunąć wszystkie filmy, materiały szkolne. Ale skomponuję z nich filmiki przede wszystkim z dzieciakami teatralnymi. i posklejam im Wspomnienie i sobie...kiedyś to docenią. Teatralna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, takie filmy po latach mają ogromną wartość. Moderuję, chyba nad drugi czy trzeci dzień to wchodzi. Spam by mnie zalał gdyby nie moderacja.

      Usuń