piątek, 4 lutego 2022

Pamięć



Od jakiegoś czasu myślałam o tym by dezaktywować konto na FB. Projekty są czasochłonne, wymagają ode mnie zaangażowania, a dodatkowo pisanie w języku angielskim i cała otoczka, która z tygodnia na tydzień rozrasta się do niebotycznych rozmiarów, to między innymi spowodowało, że od lutego nie ma mnie w tym wielkim socjalnym grajdole. Zostawiłam Instagram jako część zadania, bo muszę promować swoją działalność graficzną w jednym wybranym medium. Nie zapominajcie, że jestem highly sensitive person (HSP). Moje zaglądanie na konto fejsowe kończyło się zawsze jakimś wewnętrznym zgrzytem, za dużo niepokoju, natrętnych myśli, zachciewajek, absorpcji, dysproporcji. Moi znajomi, to fantastyczni ludzie, pełni wdzięku, pasji i miłości. Poradzą sobie. Postaram się systematycznie wrzucać tutaj moje postępy projektowe i różne takie. Dobrze, że jesteście, dobrze że jest blog. Paddy mówi, że wrócę do FB, ale to jest tak, że jak coś rzucam, to bezpowrotnie. 





10 komentarzy:

  1. Tu Cię wolę. Na facebooka wchodzę od święta...

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nadal nie mam insta ... choć chyba bym wolała wrzucać zdjęcia. prace i już. Popieram Kalinę, wybieram ciebie tu. a praca jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instagram ma nieco inny charakter prezentacji i to mi odpowiada :*

      Usuń
  3. Też się wypisałem z FB.
    Ładna Muzyka, może trochę jednostajna - na spokojność dobra. Pięknie poprowadzona partia lewej ręki. Pięknie!
    Pozdrowienie Tobie i Twoim.m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Conor zmarł na zawał serca w wieku 36 lat, znalazłam jego kompoozycje i wykonania na Spotify - jestem oczarowana :* Również pozdrawiam Marku

      Usuń
  4. Po 2 latach zajrzałam na blog, na listę czytelniczą, a tu taka notatka. Małgorzato, rozumiem Cię. Ja systematycznie rzucam takie miejsca, ale wracam - przyciąga mnie pamięć ludzi i o ludziach, pajęczyny i sieci. Właśnie zbrzydł mi Instagram (shadowbany i inne technikalia), a i tak mam nadzieję, że jeśli zacznę od nowa, to będzie lepiej. #naiwność :) Jeśli znikasz z FB, będę częściej zaglądać tutaj. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zapraszam :* lubię ludzi, dlatego wróciłam do bloga.

      Usuń
  5. " lubię ludzi, dlatego wróciłam do bloga".
    I SŁUSZNIE pse Pani! ):-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę szkoda, bo na FB łatwiej śledzić kogoś, ale dla chcącego nie ma nic trudnego. Na pewno Cię znajdę gdziekolwiek bedziesz :) Twojego IG dodałam :)

    OdpowiedzUsuń