sobota, 4 kwietnia 2020

Mam w pamięci


Drażni mnie postawa reprezentowana przez Trumpa, za wszelką ceną, po trupach. Piracenie, przyglądamy się temu, jak ludzie chamieją, deprawują innych, szerzą nepotyzm, obrzydliwość. Poparcie zidiociałego społeczeństwa, każdy kto stoi za wyborem Trumpa na prezydenta jest nie tylko ignorantem, jest głupkiem - delikatnie to ujęłam. Podobnie w Polsce, propaganda, jaki to PiS wspaniały, uratował kraj - przekaz w TVP. Od powtarzania głupot nie będzie lepiej, oj nie. Tak samo jak średnica nigdy nie będzie obwodem.

Obejrzałam Carnival Row, ostatni odcinek zapowiada mocny drugi sezon. Uwielbiam fantasy, świat, który daje mi wytchnienie. Jeżeli lubicie bajki, to zachęcam, chociaż serial brutalny, ale jakoś nie męczyło mnie to. Muzyka, zdjęcia, efekty, wyśmienita rozrywka. Często oglądam filmy na podglądzie, bo mnie nudzą, nużą, coś tam mi nie gra. Tak tutaj nie uroniłam żadnej sceny. Wiele razy cofałam, by obejrzeć jeszcze raz, zachwycić się ponownie. 




3 komentarze:

  1. Nie oglądam telewizji publicznej od dobrych kilku lat- propoaganda w stylu lat 80, których drugą połowę całkiem nieźle pamiętam, choć szczylem byłem, jakoś do mnie nie przemawia, że tak to eufemistycznie ujmę. Udało mi się przekonać mamę, żeby zamieniłą telewizję publiczną na komercyjną i tam szukała wiadomości i nie mam tu na myśli tvn, które stało się równie irytujące jak telewizja publiczna. Zdrowia i bezpieczeństwa życzę Małgosiu dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję, jak coraz bardziej częściej śmieję się przez łzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trump jest obrzydliwy we wszystkich swoich działaniach.
    Serial, o którym wspomniałaś, postaram się obejrzeć.
    Trzymaj się z daleka od wszelkich wirusów:)

    OdpowiedzUsuń