czwartek, 27 lutego 2020

Zmiana klimatu/Climate change



U mnie wciąż jeden temat: klimatyczny. Przez trzy dni miałam zajęcia z ilustratorem i muzykiem Davidem Rooney. Pouczające, interesujące, inspirujące. Wyczerpałam się przy projektach książek i nie byłam zbyt mocno kreatywna, ogólnie czuję się tak, jakbym straciła motywację. Żadnego dobrego słowa, jedynie well done, ale tutaj każdy to usłyszy, największy partacz również, więc jakie to ma znaczenie, dlatego puszczam wolno.




Carbon dioxide, a key greenhouse gas that drives global climate change, continues to rise every month. The gases absorb solar energy and keep heat close to Earth's surface, rather than letting it escape into space. That trapping of heat is known as the greenhouse effect.

Workshop with David Rooney on climate change.


technique: lino and mixed media, collage

15 komentarzy:

  1. Widzę fajne ilustracje z przesłaniem. Unikalne i bardzo zrozumiałe, podobają mi się. :) Pozdrawiam najserdeczniej. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie łam się. Masz dobre słowo ode mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelkowa ta z kominami, dymem i Ziemią...

    OdpowiedzUsuń
  4. bywają dni lepsze i gorsze. jak w życiu tak i z weną. .. nie przejmuj się. odpocznij.

    OdpowiedzUsuń
  5. a poza tym jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taki umysł, że widzę obrazy tam, gdzie ich nie ma. Każdy sęk ma oczy, każda złamana gałąź to ramię.
    Każdy zakrętas dymu to muszla pradawnego ślimaka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mocne, zapadające w pamięć.

    OdpowiedzUsuń