W usługach transportowych/przewozowych widzę poważne mankamenty. Brak awiza w skrzynce, mimo że na stronie wisi informacja: awizowano, przesyłka do odbioru w placówce. Zniszczone rzeczy, chociaż były dobrze zabezpieczone. Wnosząc reklamację zawsze jest jakiś punkt regulaminu na korzyść przewoźnika, to stwarza sytuacje, w których listonosze/kurierzy nie korzystają z elementarnych dobrych obyczajów. Zdecydowanie usługi przewozowe wciąż są na słabym poziomie. Chociaż przewoźnicy podają, że statystycznie jest świetnie. Dzisiaj się chwalę. Piękne rzeczy od dluta.pl
Piękne rzeczy.
OdpowiedzUsuńA jaki piękny obraz z nich stworzyłaś!
:) dziękuję Kalino :*
UsuńCo do firm przewozowych zgoda 100%, niestety.
OdpowiedzUsuń:(
UsuńNo cóż. Ostatnio ze skrytki inpostu wyjęłam paczkę z delikatną zawartością.Paczkę chyba wykorzystano do kopania lub czegokolwiek równie brutalnego. Nie, nie szkło. Jedna z wielu części modelu okrętu historycznego. Akurat kurier był przy skrytkach. Magosiu, nie chcesz wiedzieć, co mu powiedziałam. Poszła reklamacja i info do nadawcy. Czeka mnie wojna.
OdpowiedzUsuńI właśnie, dlaczego nie może być tak, jak w każdym cywilizowanym kraju, reklamujesz i zwracają Ci pieniądze, chociaż ten sposób mnie nie satysfakcjonuje, bo jednak nie mam tego, co zamówiłam. Wolałabym dostać przesykłę w całości, szybko i z uprzejmością/dbałością. Wiem, naiwna jestem.
UsuńBardzo stylowe te dłuta 😍
OdpowiedzUsuńDużo paczek zamawiam i nie mam złych doświadczeń. Wybieram sprawdzonego przewoźnika i sklep, w którym kupuję.
Podobnie z wymianą/reklamacją.
Jedynie inpost dawno temu z listy skreśliłam za obsuwy terminowe.
Oststnio jednak widziałam talerze, które doszły potłuczone - brrr.
piękne zaiste.
OdpowiedzUsuń