wtorek, 13 sierpnia 2019

Dłuta i kamienie




W usługach transportowych/przewozowych widzę poważne mankamenty. Brak awiza w skrzynce, mimo że na stronie wisi informacja: awizowano, przesyłka do odbioru w placówce. Zniszczone rzeczy, chociaż były dobrze zabezpieczone. Wnosząc reklamację zawsze jest jakiś punkt regulaminu na korzyść przewoźnika, to stwarza sytuacje, w których listonosze/kurierzy nie korzystają z elementarnych dobrych obyczajów. Zdecydowanie usługi przewozowe wciąż są na słabym poziomie. Chociaż przewoźnicy podają, że statystycznie jest świetnie. Dzisiaj się chwalę. Piękne rzeczy od dluta.pl

8 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy.
    A jaki piękny obraz z nich stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do firm przewozowych zgoda 100%, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż. Ostatnio ze skrytki inpostu wyjęłam paczkę z delikatną zawartością.Paczkę chyba wykorzystano do kopania lub czegokolwiek równie brutalnego. Nie, nie szkło. Jedna z wielu części modelu okrętu historycznego. Akurat kurier był przy skrytkach. Magosiu, nie chcesz wiedzieć, co mu powiedziałam. Poszła reklamacja i info do nadawcy. Czeka mnie wojna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie, dlaczego nie może być tak, jak w każdym cywilizowanym kraju, reklamujesz i zwracają Ci pieniądze, chociaż ten sposób mnie nie satysfakcjonuje, bo jednak nie mam tego, co zamówiłam. Wolałabym dostać przesykłę w całości, szybko i z uprzejmością/dbałością. Wiem, naiwna jestem.

      Usuń
  4. Bardzo stylowe te dłuta 😍
    Dużo paczek zamawiam i nie mam złych doświadczeń. Wybieram sprawdzonego przewoźnika i sklep, w którym kupuję.
    Podobnie z wymianą/reklamacją.
    Jedynie inpost dawno temu z listy skreśliłam za obsuwy terminowe.
    Oststnio jednak widziałam talerze, które doszły potłuczone - brrr.

    OdpowiedzUsuń