poniedziałek, 29 lipca 2019

Co ze mną



Im głośniej się śmieję, tym mocniej czuję, jak w środku wszystko leci na łeb na szyję. Znowu tracę siły. Pytam by pytać, odpowiadam, by odpowiadać. Idealne lato, kręci się wokół moich dziewczyn. Mam ochotę się wypatroszyć, ale po chwili zastanowienia odwracam głowę w drugą stronę. Życie. Męczące, złoszczące się, pogubione, aż mózg od tego boli, naprawdę chciałabym żyć bez opamiętania, rozlewać herbatę do filiżanek i nie myśleć: nie potrafię sobie pomóc. 

14 komentarzy:

  1. Nie, nie, nie.
    Ostatnio cieszy mnie każdy nudnie spokojny dzień. I to wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, odpocznij. I idź dalej. Wdech, wydech :) Tulam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłam uściski i życzę Ci, żeby życie jednak nie było męczące, ale pełne harmonii. Mnie pomaga spacer w lesie i medytacja 😚

    OdpowiedzUsuń
  4. Oddychaj i podziwiaj wnuczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, dziś czytam tyle smutnych postów i to od osób, które tak cenię. Wiesz, ktoś Ci napisał, że wierzy, że potrafisz sobie pomóc i ja też w to wierzę. Życie bywa cholernie męczące, kurcze wiem coś o tym. Myślałam, że już padnę i będę tylko beczeć, było tak. Jakoś wstałam, powoli, parę razy upadając, ale jakoś poszło...wolno, ale jednak. Ja wiem, że my nawet nie wiemy, jak silni jesteśmy. Patrz, jest też tyle piękna w Twoim życiu, jest tu dla Ciebie i niech będzie siłą, by walczyć z całym żulstwem, które Cię męczy... niech gnije, bo ja wiem, że jesteś silniejsza, niż myślisz, niż to żulstwo śmierdzące. Życzę dobra i wierzę, że będzie go w Twoim życiu coraz więcej! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrej energii Ci życzę kobietko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgoś, jeśli Ty nie dajesz rady, to kto da? Odpocznij, a radość życia powróci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykły czas wokół Ciebie. Wierzę, że są w nim tak cudne chwile, że pomogą Ci nabrać energii na te gorsze momenty.
    Przekazuję Ci moc sił. Daj radę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tu jestem i uśmiecham się do Was, dobrze że jesteście :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj, bo świąt się jakiś taki zrobił popiep... Czasem musi minąć chwila, aby jakoś się w tym odnaleźć lub schować.

    OdpowiedzUsuń
  11. przesyłam moce. uściski i pełne zrozumienie!!!!

    OdpowiedzUsuń