czwartek, 19 kwietnia 2018

WOGULE


https://www.facebook.com/Wogule-559738121075041/


Nie kupiłam Vogue w polskim wydaniu, z resztą nie kupuję od dawna tego typu magazynów. W modzie nam nie po drodze i w wielu innych kwestiach nasze poglądy różnią się znacznie. Agnieszka Dąbrowska, ulubiona blogerka i artystka o wielu talentach, założyła na FP o nazwie Wogule. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, bo dzisiaj język ironii przybiera najróżniejsze formy i dobrze. 



Częstujcie się, udostępniajcie, lajkujcie. 

 

9 komentarzy:

  1. Vogue Polska to bardzo inspirujący miesięcznik :D

    Wogule KAPITALNE :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bo takich pism nie da się inaczej komentować :) Uściski BB

      Usuń
  2. kupiłam "ku pamięci" albo, bo może za lat 20 będzie osiągało zawrotne ceny wśród koneserów ;-)) też nie jestem fanką takich czasopism. moda mnie owszem kręci tylko troche inaczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, mnie się parodie wszelkie bardzo podobają :*

      Usuń
  3. Sesja na ziemniakach wbija w grunt. Moje poczucie smaku (sic!) zamarło.

    OdpowiedzUsuń