sobota, 30 grudnia 2017

Ukryta wiadomość



(...) W 2012 roku, w czasie przeprowadzki zgubiłam grubą, srebrną bransoletę. Rzeźbiony wzór przypominał gałęzie, a może liście i kwiaty. W środku była pusta, dlatego dziurki idealnie nadawały się na schowek dla mrówek albo innych małych stworzeń. Obszukałam wszystkie kartony, miejsca. Sforsowałam drzwi piwnicy, przełożyłam książkę po książce. Kubek po kubku. Rozcięłam przy okazji grzbiet dłoni o popękany kieliszek do wina (...). Cytat pochodzi z opowiadania, które napisałam do antologii.

Wczoraj dostałam drugą...
 
Antologię można kupić tutaj - klik




12 komentarzy:

  1. Antologia już zamówiona :-)
    Bransoletka piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywna reakcja, miej dobry czas :* bransoletę idę testować :)

      Usuń
  2. z najlepszymi zyczeniami na Nowy 2018 wpadam. Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie eM i Twoich bliskich....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoleta.
    A opowiadanie oparte na faktach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka piękna, wróciła do Ciebie. :))
    Uściski na ten kolejny Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poznaję niezwykłych ludzi :* Dla Ciebie również wszystkiego dobrego Iw :*

      Usuń
  5. Piękna bransoleta i niesamowita historia...

    OdpowiedzUsuń