wtorek, 28 marca 2017

Schematy




Paddy podsuwa pod mój nos reklamę z Lidla:

- eM, co ci nie pasuje na tym obrazku?

Przyglądam się, dziwne zdjęcie, kobieta trzyma długi trzonek, zakończony szczotką z metalowym szpikulcem, za nią jest patio obsypane kamieniami, doniczki z kwiatami.

- Ale nie patrz na otoczenie, tylko na nią.
- Szowinistyczna reklama, dlaczego facet nie trzyma tej szczotki?
- Ty byś w taki sposób trzymała szczotkę?
- Ja? Nigdy! 
- No dobrze, widzisz, jak ona trzyma ten trzonek? Przecież tak się nie sprząta.
- Szowinistyczna reklama, serio. Zamiast niej powinien być mężczyzna. 
- No jest.
- Gdzie?
- Na motorze.


W tej samej gazetce reklamowej akcesoria motoryzacyjne. 


8 komentarzy:

  1. Małgoś, zacznijmy od pytania, czy Ty byś w ogóle trzymała szczotkę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego odpowiedziałam, że ja - nigdy :) mało tego, w domu nie mam takiej szczotki, bo to tylko niepotrzebny łapacz kurzu :) ale czy to nie jest szowinistyczna reklama, że facet reklamuje kask na motor, a kobieta szczotkę z jakimś dziwnym szpikulcem?

      Usuń
    2. no cóż nigdy bym sobie nie zrobiła zdjęcia z
      pralką,
      praniem
      suszarką
      odkurzaczem ...i szczotką oczywiście )))))

      Usuń
    3. i w papilotach też nie, bo jak to tak. Ale z dałabym sobie zrobić zdjęcie dłutami i umazana farbami, to jakby do mnie bardziej pasuje :P

      Usuń
    4. ale w dobrym aucie!! w wypasionej bryce, na motorze, na jachcie, za sterami szybowca a nawet w kombinezonie usmarowanym smarami z kluczem jakimśtam... CZEMU NIE ))))))
      zobacz jakie to jest seksistowsko niesparwiedliwe!!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oplułem się. Nie da się ukryć, reklamy wciąż lecą utartymi ścieżkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj, jak będziesz przeglądał gazetkę Lidla, może trafisz na szczotkę ze szpikulcem :P

      Usuń

Komentarze gallusa i wszystkie powstające klony kasuję. Gallusie zrozum, że nie chcę Twoich złotych myśli i kontaktu z Tobą.