niedziela, 30 października 2016

Zdumienie





Kot jest banalny. Czarownice, anioły, duchy, maszyny latające, pływające, cała reszta też jest banalna. Obejrzałam Geniusza i ujrzałam moją przyjaciółkę, która jest redaktorką książek. Ujrzałam jej mądrość, determinację i całkowite oddanie. Trafia bez pudła i zawsze wie, czego potrzebuję. Poznałyśmy się tutaj. Czy jest w tym jakaś dziwność?! Rozmawiamy często o rygorze, wytrwałości i dzieciach. Zdarza się, że tylko o gramatyce. Lubię jej subtelność i jak mówi do mnie: olej to! Może powinnam pisać do niej listy na papierze z dolnej szuflady. Ujawniać fakty, malować dni, jak kiedyś, żywym językiem. Jest jeszcze znośnie, później nie będzie nic. Czymś absurdalnym wydaje się zima, kiedy cały czas pada deszcz. I myślę o pisarzach. Jak łatwo przychodzi im poniewierać innych. Przekreślać, tylko dlatego, że nie wydają im się wystarczająco zmysłowi albo bardziej namacalni niż są.



18 komentarzy:

  1. Pozazdrościć takiej mądrej przyjaciółki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wątek o pisarzach wymaga głębszych wyjaśnień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo w środowisku krążą najróżniejsze opowieści, kto jakim jest człowiekiem, ale myślę, że to sprawa indywidualna. Dla mnie ktoś może być arogancki, a dla Ciebie, jako redaktora, do rany przyłóż :)

      Usuń
  3. Zawsze warto pisać listy na papierze z dolnej szuflady :) Trwają latami w sposób prawdziwie namacalny. Uściski, Kochana. Piękna muzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Pojawiam się po przerwie, a tu nowe piękne zdjęcie na stronie głównej :). A co do przyjaciółki... czy mi się wydaje, czy wiem o kim mowa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, nie wydaje Ci się :) jak się masz buziaku?

      Usuń
  5. Dobrze, jak czasem ktoś mądry podpowie co trzeba właśnie "olać", bo często sami nie mamy odwagi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, czasami się zmagam z czymś, zupełnie niepotrzebnie i wystraczy wtedy taki moment i jest cacy :*

      Usuń
  6. Dobrze mieć blisko przyjaciół, którzy wiedzą czego nam potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry przyjaciel na wagę złota. Dziś wszystko takie ulotne i przelotne, aż żal....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a ja ciągle się przejeżdżam na naiwności mojej :* ale cóż... kisses

      Usuń
  8. Zdjęcie wspaniałe:),przyjaciółkę masz wspaniałą i pisz do niej listy. Ja mam listy z okresu nastoletniego jest ich cały pęk i pamiętam jak biegłam ze szkoły do domu z myślą,że czeka na mnie list:)

    OdpowiedzUsuń