niedziela, 7 września 2014

Za miesiąc

20 komentarzy:

  1. Gratuluję Małgosiu i chętnie kupię Twoją książkę, wydawca organizuje już zamówienia? Przedsprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że czytelnicy mnie wspierają :) O przedsprzedaży nic nie wiem.

      Usuń
  2. To cudowna wiadomość...:* Gratuluję!!!! Pięknie się rozwijasz...jak kwiatuszek:):)
    Cieszę się razem z Tobą i czekam na książkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pół kamienia już mi spadło z serca :)

      Usuń
  3. Piękny wiersz, popłakałam się...
    Gratuluję najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ogromnie!!! :) Gratuluję Margo!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,

      dziękuję, będzie okazja żeby się spotkać :)

      Usuń
  5. Gratuluje Małgoś!!! :)
    I do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i już się cieszę na nasze spotkanie :)

      Usuń
  6. ""Dowody chwilowej zgody i stałej nieufności, nieustannych przeczuć i przelotnej prawdy.""
    z posłowia Piotra Michałowskiego

    to na kiedy TA zapowiedź, ile poczekamy..???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do końca września powinna być, w październiku mam wieczór autorski w Warszawie :* promujący książkę :*

      Usuń
  7. ooooo, to terminy prawdziwe, realne..
    nie jakieś wirtualne
    promujące książkę, prawdziwie brzmi, tak się cieszę, wspieram klawiaturowo ( no cóż prawdziwe życie),
    trzymam kciuki i powodzenia ( żeby WIECZÓR potrafił pokazać i wyłapać TO co najważniejsze autor (ka) chciał przekazać. Ach my kobiety, zawsze lekko w nawiasie???

    ok eM, tak krótko, to trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czy moge poiwedziec ze teraz to wszyscy zastygamy w zachwycie czekajac na premiere? Czy zbyt gornolotnie brzmi? Frazes? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gdzie frazes, przecież też zastygłam :)

      kiss miła moja

      Usuń