piątek, 23 sierpnia 2013

CSM



Jest tak. Radio milczy. Wielu słuchaczy zostało uznanych za spamerów, dziennikarze ich zwyczajnie blokują. Dyrektor/kierownik muzyczny radiowej Trójki nie przyjmuje maili w sprawie CSMu, wszystkie wróciły z adnotacją SPAM. Dodatkowo dotarła do mnie wiadomość, że słuchacz nie jest klientem radia a reklamodawca! Dlatego postanowiliśmy rozmawiać z reklamodawcami o zaistniałej sytuacji. Przecież my konsumenci jesteśmy odbiorcami reklam, więc nie bardzo rozumiem, chodzi tylko o wywalenie kasy w kanał? Piszemy listy do licznych fundacji, znaczących, liczących się. Dzisiaj zaczynam rozsyłać listy do zespołów muzycznych, które Ola promowała w audycji, do innych dziennikarzy muzycznych, ogólnie w świat. W Trójce nas nie słyszą, jakbyśmy nie istnieli. Rozumiem to lekceważenie, ale to mnie tylko motywuje, że trzeba dotrzeć wyżej i poważniej.

https://www.facebook.com/events/1405279879697396/

za baner dziękuję - http://bareya.blogspot.ie/


9 komentarzy:

  1. Trójka jak większość "radiów" i "tiwi" idzie po najmniejsze linii oporu. Mają coraz większe wpływy z reklam wskutek skomercjalizowania swoich audycji, zyskując tym samym odbiorcę, który jeszcze niedawno słuchał gówna w stylu RMF. Do "porządnego" gówna, jak wiadomo leci zawsze największa ilość much. Ten powolny proces zgównienia nie jest zatrzymywalny czego dowodzi ten krótki a jakże wszystko mówiący tekst nad banerem. Ani zespoły muzyczne ani żadna "siła", której tak naprawdę zależy na kasie i popularności nie jest w stanie i nie będzie miała chęci aby ten korzystny ekonomicznie status zmienić narażając się ulepionym z komercyjnego gówna dyrektorom, prezesom i reklamodawcom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak mam nadzieję, że Dyrektorka radia Magda Jethon w jakiś sposób, nie wiem jaki, jednak uzna, że słuchacz mimo wszystko

      wiem, jestem idealistką

      Usuń
    2. Bez takich jak Ty, ten świat byłby zupełnie gówniany. Jeśli gdzieś się mogę w tej sprawie podpisać (choć już raz się podpisałem), komuś urwać jaja, zrobić jakiś terorystyczny baner - to ja chętnie. Chociażby dlatego aby pokazać, że gówno powinno leżeć w sraczu a nie na talerzu.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wojna, jakoś znajomi mnie przekonują, że Magda Jethon jest mądrą kobietą i gdyby nie słuchacze, nie wróciłaby na swój stołek. Nie wiem ile w tym prawdy, ale słuchacze wierzą, że jednak to kierownik muzyczny miesza, nie dyrektor. Jeżeli w poniedziałek się nie wyklaruje jasno, to wtedy poruszę niebo i ziemię. Paddy oczywiście wpadł na genialny pomysł żeby kupić Trójkę zanim upadnie, bo podobno takie działania prowadzą do upadku firmy, i może rzeczywiście o to tylko chodzi.

      czas, czas Iva

      Usuń
  3. "oni" nie słuchają nikogo poza politycznymi mocodawcami,
    czasami tylko się boją, a to trudno osiągnąć!
    Eugeniusz ma rację, trzeba to całe g. z polskiej rzeczywistości usunąć tam gdzie jego miejsce - do szamba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Listy do fundacji, do zespołów muzycznych, do innych dziennikarzy muzycznych - ogólnie w świat.
    Zaangażowanie, zapał, wiara, działanie. Sprawdzić, kto się liczy - przecież to Trójka - nie może zawieść!

    OdpowiedzUsuń
  5. To co się dzieje teraz w Trójce z tym, co myślałam przez lata o tej stacji, jak ją widziałam, bardzo się z sobą kłóci.
    I już naprawdę nie wiem, co o tym myśleć..
    Ale walczmy!!!

    OdpowiedzUsuń