sobota, 8 czerwca 2013

Na chwilę

Co mnie podkusiło, no co? Tygrysy mieszkają w Azji, a pająki w mojej łazience. Oczywiście są na wyciągnięcie ręki, jak mydło, gąbka i szampon. Wczoraj ich tam jeszcze nie było, ale wczoraj nie byłam łatwym łupem. No i tak. Jest sobota, świeci słońce. I kontrowersje wokół malarstwa Marka Rothko. Kwadraciarze wielbią ja też, ludzie ekranu z zażenowaniem przyglądają się przez szkło a przecież można iść sadzić pomidory. Można połączyć się z przepływającym kapitałem w centrum handlowym. Inni lubią chodzić po górach, łąkach umajonych, ups, czerwiec. Ile czasu człowiek potrzebuje aby się obnażyć i wyjałowić a przy okazji przestrzeń, którą zajmuje, no ile? Ludzie są odtwórcami, bezradnie obserwują i chłoną. W związku z tym jestem w ciągłej podróży.


Alpy

2 komentarze:

  1. a ja mam od tygodnia domowe wykłady na temat Marka Rothko. Już mi się ulewa tym Rothko po kątach, o...w lewym kącie ulało mi się coś figuratywnego...taaak...lejek.

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy, po zatwierdzeniu pojawią się na blogu.