środa, 7 listopada 2012

spędziliśmy razem mnóstwo czasu - zamnóstwo

"Murzyn swoje zrobił, murzyn może odejść"

- i co teraz?
- nic
- jak to, nic?
- no nic, mam w sobie zbyt wiele rozczarowania
-?
- no rozczarowania, ludźmi
- opowiesz?
- napiszę, napiszę o tych ludziach książkę
- co? Rzucisz kilka nazwisk i napiszesz co ich łączy?
- nie rzucę nazwisk, tylko ostrzegę innych, żeby nie pakowali się w dziwne przedsięwzięcia
- i co?
- i na pewno podpiszę umowę wydawniczą zanim zacznę wypisywać peany na temat

W jakimś stopniu jestem sobie sama winna. Tak, dzisiaj bezwzględnie należy ubrać się ciepło.
Koniecznie ciepłe majtki i szalik - ciekawa zależność, prawda?

21 komentarzy:

  1. Ooo ... :(
    To dokładam jeszcze ciepłą czapkę, na ocieplenie myśli. Wiem, że czas musi upłynąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapki bardzo lubię, chociaż mam ich mniej

      Usuń
  2. to ja ściskam ciepło,cieplutko
    na rozczarowania dobra jest herbata z malinowym sokiem,na chłody zresztą też

    OdpowiedzUsuń
  3. Człowiek uczy się na błędach. Oby przyszłość nie rozczarowywała, ale pozytywnie zaskakiwała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Małgoniu nie łam się!!!!!!!!! masz przyjaciół jeszcze co nie ?
    buziaków 10
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  5. za Rafałem :*
    mam długi, gruby szalik do tego jeszcze grubszy sweter w kolorze malinowym - tulę mocno

    OdpowiedzUsuń
  6. prawda! ciepłe majtki to dobry pomysł na zimowy prezent....:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, myślisz, że są? Wczoraj łaziłam po wielkim sklepie z bielizną i wszystko kuse i cienkie

      Usuń
  7. Trudne chwile Cię dopadły... Może coś na słodko? Mi czasami pomaga. Przykro mi Margo i nie jest jakaś tam kurtuazja, naprawdę przykro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Krysiu, dziękuję, zrobiłam racuchy z jabłkami i bananami

      Usuń
  8. no właśnie Raf ma rację, nas jeszcze masz :) a huyki zawsze będą, i próbować wozić się na naszych plecach będą też.

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie rozczarowanie ludźmi, tylko dlaczego nie mają napisane na czole: "Wszystko to tylko dla mnie"
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo widzisz, wiara w człowieka to coraz gorsza cecha

      Usuń
  10. A może "koniec tego związku" zaowocuje lepszym? Jakieś takie mam przekonanie i trzymam za to kciuki. No bo wiesz - czekam na zapłatę "towar za towar" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, mam nadzieję, że kolejny wydawca mnie nie oszuka :*

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy, po zatwierdzeniu pojawią się na blogu.