poniedziałek, 13 grudnia 2010

8 Arkusz Odry i moje wiersze :)

18 komentarzy:

  1. Wspaniale, gratuluję, choć to uzasadnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hesi - z tym uzasadnieniem, to nie wiem, nie wiem. Ale miłe to było :) Bardzo! I dziękuję, że mi kibicujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. barnaba.bloog,pl13 grudnia 2010 18:47

    Dobrze, dobrze! Pisać, tworzyć, publikować! Przy okazji - zarabiać. Poozdrawiam, pod wrażeniem aktywności zostając.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulki, gratulki... zawsze drukowane cieszy. Jak mnie dzisiaj.
    Odbierałem z drukarni swoje "Listy".Dla Ciebie już zapakowane w kopercie z bąbelkami. Jutro na pocztę...
    Z.M.P.

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszy się z Twojej publikacji jak ze swojej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Barnabo, Nocny - dygam :)

    Marku - cieszę się i już nie mogę doczekać. Cieszę się z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest tak ważne: to poczucie, że nie zostają zagrzebane w szufladzie, okryte kurzem i zapomniane. T pewność, że zostaną i ktoś będzie je czytał.
    Pięknie Margo- gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję... i zazdroszczę ciut - ale to ponoć zdrowe jest:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam się do gratulacji jak najbardziej zasłużonej :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mota - tak, chyba właśnie o to chodzi. Dziękuję

    Stasino - ciut, bardzo zdrowe :)

    Fire.Woman - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna passa, jakby się umówili! :)
    Bardzo fajnie, należy się nagroda. Super, bardzo się cieszę, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie do końca, w Pograniczach wiedziałam o publikacji, jest wynikiem tematu jaki zagościł w 5 numerze, o komunikacji :)

    Odra dla odmiany była zupełną niespodzianką :)

    Dziękuję Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :*
    i czekam na tomik
    ja wiem, że się uda :) musi się udać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Euforko - dziękuję, a tomik, no wiesz, ciągle coś :)

    OdpowiedzUsuń