wtorek, 6 października 2020

Epizod czwarty




Rozkładam ramiona i powtarzam sobie w głowie fragmenty wierszy Eliota. Nie mówię już zbyt wiele do ludzi. Nie silę się na niepotrzebną dialektykę. Kiedyś miałam pewność siebie. Pamięć. Kształtne biodra. Poruszałam się szybciej. Nie trzeba było mi dwa razy powtarzać. Ściągałam koszulę jednym ruchem. Mam z tą sytuajcą pewną wątpliwość; bez zdecydowania; chwiejność; duży znak zapytania; kapryśność; labilność; niedowierzanie; nieokreśloność; nieoznaczoność; niepewność; niepokój; nieregularność; podejrzliwość; powściągliwość; rezerwa; utrata zaufania; zwątpienie; brak pewności; dylemat; dyskusyjność; kontrowersyjność; polemiczność; problematyczność; dwuznaczność; niejasność;niejednoznaczność; pytajnik; tajemnica; wieloznaczność; zawiłość; obwarowanie; restrykcja; sprzeciw; uwaga; warunek; wymóg; niedowierzania; obiekcje; opory; skrupuły; uwagi; wątpliwości; zaostrzeżenia; kwestia; negacja; polemika; problem; pytanie; sprawdzenie; zagadnienie; zapytanie. Czy jest dobra odpowiedź na brak pewności i zdecydowania?

7 komentarzy:

  1. epizody
    czy powielamy schematy,\czy wszystkim w pewnych etapach życia to się przytrafia.
    najbardziej mi żal tamtej pewności siebie, tamtej mnie która tak bardzo wierzyła w ludzi. Okazało się, że niektórzy to tylko epizod w naszym zyciu...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Okazało się, że niektórzy to tylko epizod w naszym zyciu..."
    FAKT!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bądźmy takimi narcyzami, bo i nam się przydarza nie zauważać i porzucać.

    OdpowiedzUsuń