czwartek, 22 lutego 2018

Dziwność


Nie rozumiem polityki biznesowej Photobox, zamówiłam kilkanaście odbitek, na próbę, podzielili zamówienie na cztery części. Trzy przesyłki przyszły, jednej, najważniejszej, nie ma. Mam nadzieję, że dotrze, brakuje zdjęć w formacie A4. Zapłaciłam za jedną przesyłkę, ale koszt trzech przesyłek przewyższa wartość zdjęć. Nie wiem, co o tym myśleć. Jeszcze nie, bo najważniejszych dziewiętnastu zdjęć nie ma. Aaa, w jednej kopercie było jedno zdjęcie. W drugiej sześć, a w trzeciej dwa. Rozumiecie coś z tego?

8 komentarzy:

  1. Nic a nic nie rozumiem z tego...

    OdpowiedzUsuń
  2. życie jest skomplikowane...
    opisz całą sytuację, może jakiś bonusik dostaniesz i coś jeszcze ci wywołają. A jeśli zamawiamy taką przesyłkę przed terminem to co wtedy? Zdenerwoanie na maksa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, marudzę tu sobie i mi wystarczy za wszystkie bonusy świata :)

      Usuń
  3. Czasami jest tak, ze rózne formaty drukowane sa w róznych miejscach, i osobno wysylane. Moze dlatego? Albo po prostu maja bajzel :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że teraz to frontem do klienta, ale zdjęcie 0,09 centa, a znaczek pewnie 2 funty. Nie jestem aż tak wymagająca. :)

      Usuń
  4. Dla mnie to czarna magia, że się tak wysłowię. Nie mogli wszystkich wysłać jedna przesyłką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj doszłam do wniosku, że ja tam nich detalistka jestem, myślę, że oni jednak zarabiają na konkretnych zamówieniach i stać ich na takie gesty. Co nie zmienia faktu, że to jest niegospodarność.

      Usuń