poniedziałek, 6 listopada 2017

Palcem po niebie

Zamek Classiebawn - Mullaghmore






29 komentarzy:

  1. Cudowne widoki. Lubię taką otwartą przestrzeń, gdzie tyle nieba widać. Miasto mi tak bardzo ogranicza to niebo. Będę dziś zasypiać z tymi widokami pod powiekami. Dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa to jeszcze irlandzki dowcip... https://www.youtube.com/watch?v=pflSPiNcO74

      Usuń
    2. a tu wersja z napisami :) niestety dostępna tylko na fb https://www.facebook.com/search/top/?q=foil%20arms%20and%20hog

      Usuń
  2. Piękne, piękne zdjęcia! :) I pogoda dopisała...
    P.es. Krówka wymiata.. ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wyjątkowa pogoda w tym roku :) Krówka bardzo mi się spodobała :)

      Usuń
  3. Piękne widoki, jak już wiele razy pisałam zazdroszczę i oceanu i przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się czym się różnią nasze widoki Małgosiu. I dziś zdałam sobie sprawę - u Ciebie jest zawsze przestrzeń niezmierzona, ocean, niebo , zielone pastwiska, torfowiska, droga pod górę, a u mnie, perspektywa zawsze zamknięta betonem :( Masz niebo - masz wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo patrzę w tylko w stronę przestrzeni, bo wtedy mogę oddychać, ale bywają dni, że beton i mnie ogranicza. Tak już jest :) uściski

      Usuń
  5. Mi też odpowiada przestrzeń i minimalizm. Również w życiu. Dziękuję Ci za wsparcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokój, zieleń, niebo i przestrzeń. Można odpocząć:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech, wygląda jakby czas płynął tam wolniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mam wrażenie, że jednak szybciej niż na stałym lądzie.

      Usuń
  8. Czy to daleko od Ciebie? Możesz sobie zrobić dłuższy spacer czy wiąże się to z wyprawą kilka godzin samochodem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam daleko, Irlandia jest małym krajem :) mam tyle, co ludzie ze Szczecina nad Bałtyk :) ale chyba w moim przypadku szybciej, bo na drogach nie ma tłoku.

      Usuń
  9. Ogromna pełna pustka. Inaczej nie da się tego chyba ująć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sedno uczucia, które zawsze mi ta towarzyszy :)

      Usuń
  10. Trzecie - moje ulubione. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pół góry i pół księżyca. W sumie całość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest wydma, a w zasadzie pół wydmy :) uściski

      Usuń
  12. Jak myślę brzydko o świecie, lubie patrzeć na Twoje zdjęcia. Przypominają mi, że perspektywa zmienia bardzo dużo. Tobie zawsze udaje się pokazać coś pięknego. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam światła w życiu i dlatego tak. Uściski Lisu :*

      Usuń