sobota, 27 sierpnia 2016

Orska i jej ukłon

http://orska.pl/bransoleta-pills/pa22


Dostałam niezwykłą bransoletkę i po tygodniu coś się z nią stało. Żyjemy w cywilizowanym świecie, reklamacje - rzecz ludzka. Pigułka wróciła do Polski. Córka zaniosła do pracowni. Umówiła się po odbiór, wszyscy byliśmy zachwyceni. Zapakowała pudełko do plecaka. Kiedy Paddy w końcu dotarł do domu i próbował opleść bransoletkę na nadgarstku, okazało się, że zabrakło jej z długości. Pomyślałam, że jak zwykle wiatr w oczy. Nie będę opisywać okoliczności, bo było minęło. Zdecydowałam, że napiszę o zaistniałej sytuacji na adres@ twórczyni biżuterii, w końcu wszyscy jesteśmy ludźmi. Anna Orska odpisała szybko i rzeczowo. Pasująca bransoleta przyleciała pocztą ekspresową. No i jest odpowiedniej długości, a nawet logo dynda swobodnie. Koleżanki reagują z zachwytem, że wspaniała tableta. Najpiękniejsze jest to, że krótką bransoletę mam oddać, jak będę w październiku w Warszawie. Więc kochani, świat jest dobry, ludzie sobie ufają, a piękno jest w nas. No może nie we wszystkich, jednak w Annie Orskiej i jej przedmiotach, jak najbardziej.


Polecam sklep. Może znacie, a może nie. http://orska.pl/
Jest tam kilka rzeczy, które wpadły mi 'w oko'






15 komentarzy:

  1. Takie historie to ja rozumiem.
    Niech żyje piękno!, w ludziach w przedmiotach i naszych odczuciach:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to pozytywna postawa :) i oby takich jak najwięcej!

      Usuń
  2. klasa i tyle.
    no cóż dla mnie ceny zaporowe na dziś i na długo pewnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne rzeczy, ale wiesz, zawsze możesz stworzyć listę życzeń, wtedy grupa ludzi ma łatwiznę w wyborze prezentu.

      Usuń
  3. Takie zachowania powinny być normą w biznesie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam stronę. Niektóre przedmioty rzucają na kolana. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do ludzi to też tak myślę, że świat jest piękny i ludzie sobie ufają. Pewnie , że są wyjątki od reguły jak we wszystkim. Ostatnio ktoś potrzebował łóżko rehabilitacyjne, a ktoś inny miał takie wypasione za kilka tysięcy i zaufał, pożyczył, i nie kombinował jak na tym zarobić. Świat jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele razy się przekonałam, że ludzie, których łączą podobne, naprawdę poważne problemy, pomagają sobie w sposób niewiarygodny. Zaufanie to mało powiedziane. Potrafią udostępnić coś, co sami potrzebują, "ale mniej niż ktoś inny". Nawet jeśli człowieczeństwo budzi się w nas tylko w sytuacjach ekstremalnych, to chwała nam za to!

      Usuń
    2. I to wszystko powinno być normą, wspaniale, że są ludzie u których tak właśnie jest :)

      Usuń
  6. I jak niewiele nam potrzeba, aby uwierzyć, że świat jest piękny, a ludzie dobrzy :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. I to mi się podoba!
    Jej biżuteria tez :)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy, po zatwierdzeniu pojawią się na blogu.