wtorek, 13 stycznia 2015

▶ Tool Right in Two

10 komentarzy:

  1. posłuchałam i biegne, jakos dobrze ,mie nastawiło na resztę dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. eM gdybyś potrzebowała nosorożca :)
    http://www.meble.vox.pl/produkt-figurka-nosorozec-17085.html

    lub pomysł, gdybyś chciała zrobić nosorożca :)
    http://www.meble.vox.pl/produkt-figurka-z-wloczki-glowa-nosorozca-17114.html


    :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może kiedyś się zawinę :) buziaki

      Usuń
  3. Przy muzyce wartko płynie czas, hej ho hej ho! Przymknijmy oczy i popłyńmy razem w tan, hej ho hej ho!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko dla mnie ten clip jest okropny w swoim okropieństwie...nie wiem o czym jest piosenka bo nie znam angielskiego ale mnie zdołowało w moim już zdołowaniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie film jest bardzo prawdziwy, bez zbędnego patyczkowania się.

      Usuń
    2. Dla mnie też jest prawdziwy...dlatego mnie zdołowało...

      Usuń
  5. O, proszę...Bardzo uporczywie trzymał się mnie ten utwór jakiś czas temu...albo ja się trzymałam, bardzo, bardzo... Ten głos...rytm...słowa...

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy, po zatwierdzeniu pojawią się na blogu.