poniedziałek, 23 czerwca 2014

PORT POETYCKI

24 komentarze:

  1. Ale fajnie mówisz :)... :D. Dobrze Cię widzieć. Było cudnie, z tego, co widzę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, i już zapraszam w czerwcu :) przekonasz się jak jest :)

      Usuń
  2. Gosiu, milo widzieć Cię "na żywo'. To takie prawie spotkanie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie jednak robi wielką różnicę :)

      Usuń
  3. Ooooo :)))
    Pierwszy raz usłyszałam Twój głos!
    :) fajnie, ciepły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, sama siebie nie poznaję :P

      Usuń
  4. miło Cię widzieć i słyszeć :) bardzo fajna impreza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Błysk w wierszach! O!
    Już się tam wszystkiego dowiem i w końcu nie mam daleko tak bardzo ten Chorzów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wczoraj przez telefon udało mi się Twój ciepły głos usłyszeć. Tak bardzo pasuje do całej Ciebie, dziś mogłam Cię za pośrednictwem tego filmiku, jeszcze Berniemu przedstawić ;) Będę się starać w przyszłym roku przyjechać, wyjść na spotkanie Ciebie i sztuki. Podoba mi się ta współpraca z artystami różnych dziedzin, Twoja z Baśką, to już osobna historia, przekartkowałam wczoraj szybciutko i bez trzymanki zdjęcia z Portalu Poetyckiego, Baśki kolaże i Twoje wiersze to jedność. Nie mogą istnieć bez siebie. (no dobra - mogą, ale nie rozstawajcie się za często). W ogóle to bardzo się cieszę, że już jesteś, bo tęskniłam inaczej, przez inne granice. Buziaczki Małgoś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj są nowe foty :) miło było Cię usłyszeć :)

      Usuń
  7. Bardzo się cieszę, że mogłam Ciebie zobaczyć niejako "na żywo" i usłyszeć. Musiało być fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu, jaki masz ciepły głos! Szkoda, że tak mało Ciebie na tym filmiku! Ale DOBRE i tyle :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie zawinąć do takiego portu, gdzie wszyscy dobrze się czują, a Ty witasz ciepłym głosem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to dobry Port :)

      daje wytchnienie :*

      Usuń

Moderowanie komentarzy, po zatwierdzeniu pojawią się na blogu.