niedziela, 9 marca 2014

Inspiracje do wiersza o rybach

37 komentarzy:

  1. :))) super! zabrałaś w plener?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baśka mnie zabrała... oczarowała mnie i porwała w całości :* niezwykła osoba :)

      Usuń
  2. Mnie inspiracja oczarowała. Fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo właśnie :) czytasz mi w myślach :)

      Usuń
  3. Inspiracje godne zauważenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nigdy bym na coś takiego nie wpadła...jedyne dwa słowa, jakie mi w tej chwili przychodzą do głowy, to "ciekawe i wkurzające" A tak nota bene, wiele wysiłku kosztowało mnie ( moje ślepięta) aby wyczytać to i owo. (nie wszystko jednak wyczytać się udało) Nie masz litości kobieto, ale pomysł naprawdę przedni, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Baśki na stronie wisi wiersz

      może napiszę wiersz o rybach

      dziadek uczył mnie łapać robaki
      po burzy wypełzały z ziemi
      trzymałam je w lodówce

      Malina do wódki zjadł trzy
      pozostałe mogły być zabójcze
      więc wyrzuciłam
      łuski przez okno

      czekaliśmy w milczeniu na branie
      siedem razy

      przypominałeś pierwszorzędną miłość
      do greckiej kuchni
      śledzie z beczki wciąż nas dzielą

      w morzu
      w tym do którego nie mogę dojechać

      Usuń
    2. trochę jak tablice z 10 przykazaniami, tak wypalone na wieki, robi wrażenie.
      Śledzie z beczki potrafią podzielić, wiem coś o tym!!

      Usuń
    3. No i tak trzeba było na wstepie... :) :) Dzięki bardzo

      Usuń
    4. No bo widzisz, w odnośniku jest w całości :)

      Usuń
  5. Słowa wyryte, wypalone, w glinie, w skale, w kamieniu - mają zwielokrotnioną siłę.
    Można je dotknąć.
    To mocno porusza. Mnie porusza.

    Całość cudownie surrealistyczna!
    Bardzo chciałabym kiedyś uczestniczyć w takim procesie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja też, wciąż patrzę i patrzę :)

      Usuń
  7. Teraz wreszcie wiem skąd biorą się wiersze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mi ulżyło, nie będę musiała zbyt wiele tłumaczyć :)

      Usuń
    2. raczej na odwrót :} najpierw wiersze

      Usuń
  8. Niesamowite! Czy niektóre bloki/ klocki są wypalone słowami jak kości do gry ?
    Kiedyś po dużej ilości śledzi zapragnęłam .... wiśniówki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi się wydaje, dopytam u autorki :) ooo po śledziach można zapragnąć...

      Usuń
    2. całość jest wypalona , to jest ceramika :}

      Usuń
  9. Ostatnie zdjęcie z wodą zupełnie mnie zaskoczyło, taka kropka nad i.

    o przejrzałam jeszcze raz, są wodne zdjęcia, tylko wcześniej nie zwróciłam uwagi na tło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna aranżacja :) dopełnienie, cieszę, że zauważyłaś :)

      Usuń
  10. dziękuję , cieszę się , że praca trafia do Was :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Basiu, za wszystko, wszystko :)

      Usuń
  11. Piękne:))) w ogóle Rybna Galeria bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Baśka za każdym razem wprawia mnie w zachwyt :)

      Usuń
  12. Genialne...i Wielkie w każdym aspekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ;) intrygujące... nie powiem :) kojarzy mi się też z Arką Noego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To się nazywa inspiracja. Nadzwyczajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lubię nasze zrozumienie się :)

      Usuń
  15. swietne wariacje z motywem ryby i lodzi
    kolory i faktury tez bardzo, bardzo fajne
    jedyne z czym bym dyskutowala to te podporki (to naczym cale dzielo jest osadzone)
    zajrzalam tez do galerii autorki - imponujacy dorobek ")))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała podpora ceramiczna do mnie przemawia, jest nawiązaniem do fundamentów, biorę w całości, nie dyskutuje z artystami.

      pozdrawiam

      Usuń

Moderowanie komentarzy, po zatwierdzeniu pojawią się na blogu.