wtorek, 2 lipca 2013

Potem oblałam ją wodą


kolczyki - Kasia Sobocka

Myśl mi przeszła przed nosem i zeszła na drugi plan. Przyleciała pierworodna, mości się obok w łóżku. Uśmiercamy byłe kobiety, byłych mężczyzn. Uśmiercamy deszcz, półtrwałe kwiaty, oczywiście doznajemy nagłych olśnień. Ponadto mamy plan, plan bierze w końcu w łeb, przecież nie leżymy nad morzem. Dzieci już nie chodzą do szkoły, więc za ścianą lecą fucki i inne takie. Z powodu nagłych zmian temperatury pojawiła się mgła, ma się te zdolności do opowiadania bajek, nucenia piosenek przed zachodem słońca. Córka nie traci kolorów, mimo że wygląda na zmęczoną 

- zrób proszę mamuni kawy
- z mlekiem i miodem?
- tak właśnie
- wypijesz taką jaką ci zrobię
- ale z miodem?

Taką grę możemy prowadzić przez godzinę, więc wstaję i idę zrobić kawę.

29 komentarzy:

  1. Jakiej więc kawy skosztowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie z miodem,nieważne czy w kawie :) takie rozmowy są jak miód

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miód na moje serce stęsknione :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak Maju, szczególnie gdy ma się rodzinę w komplecie :)

      Usuń
  4. cudowny czas, czas gromadzenia wspólnych chwil na puste dni...

    OdpowiedzUsuń
  5. O wy uśmiercaczki!:) To wszystko i tak odrośnie, będzie można znów :)
    Tak dawno nie widziałam starej córki ... Mam nadzieję, że bliskość nie zdechła całkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, taki proces... nie zdechła, absolutnie :)

      Usuń
  6. Oj oj to z kawa to mi przypomina moje chwile z dorosla tez corka:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to takie miłe chwile, że nie chce się ich wypuszczać z rąk

      Usuń
  7. jeszcze nie dojrzałam do kawy z miodem a podobno pyszna.
    Ucałuj Martuchę od Cioci:* ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszna, spróbuj :*

      odcałowuję Olu :)

      Usuń
  8. ... piekna rozmowa!
    Co do kawy... najlepiej zrobic po swojemu /smiech/!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  9. miód+kawa+ktoś+kawa+znowumiód = coś co ktoś jak nie ma miodu i kogoś to tego nie zrozumie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje, Malgosiu - no wlasnie to tak jest. Swietne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolczyki to mój nabytek - miedziany z łezką karneolu :)

      Usuń
  11. Rozmowy z córcią też lubię, z dorosłą jeszcze bardziej, niż kiedy była mała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo teraz to są inne rozmowy, dojrzałe :) chyba

      Usuń
  12. kawa z miodem i mlekiem...u mnie dostaniesz taka zawsze...od zimy tylko taka pije :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejku, nie mogę się doczekać tego, kiedy poznam Córkę :)

    cicho

    OdpowiedzUsuń
  14. ale kawa z mlekiem migdalowym tez pyszna,zreszta od Ciebie ja przyswoilam:)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy, po zatwierdzeniu pojawią się na blogu.