wtorek, 24 kwietnia 2012

Pogadałam z Magdą Gałkowską i co z tego wynikło

Przez ostatni rok "ciągnęłam" dwa etaty - jako kierownik sZAFy i jedyny redaktor kultury ArtPubu. Nie żebym narzekała. W sZAFie jest cały zespół ludzi, którzy ze sobą współpracują i wypracowaliśmy jeden wspólny głos w tym co robimy. W ArtPubie, Jacek Witczyński naciskał mnie abym sobie dobrała współpracowników, a ja marudna i wybredna jestem, kto by ze mną wytrzymał? Ale, po spotkaniu w Poznaniu doszłam do wniosku, że dogadam się Magdą... Wprowadziłam ją do redakcji wywiadem i zapraszam do poczytania.

http://artpubkultura.blogspot.com/2012/04/z-magda-gakowska-rozmawia-magorzata.html


11 komentarzy:

  1. marudną, wybredną, podziwiam pięknotę:*
    i czytam. żeby nie było, że zwiałam :D
    ciał

    OdpowiedzUsuń
  2. witam :) - przyznaje,ze naduzywam....:)

    "Dokonasz znajomości, które będą pobudzać twoją naturę twórczą" - a wiec powodzenia zycze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za Magdą!!!!!!!! ręcami i nogami :)
    Rafał naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za Magdą. Po prostu. Gód czois! Rafał W. nienaturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z tej współpracy mogą być orzechy ;)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy, po zatwierdzeniu pojawią się na blogu.