poniedziałek, 15 listopada 2010

Portret Niesymetryczny - Izabeli Fietkiewicz - Paszek

font
Izę Fietkiewicz-Paszek spotkałam na Parnasie, co prawda wirtualnym, ale jednak. Był taki moment, w którym wydawało mi się, że potrafię pisać. Jak się okazało, krytycy sprowadzając mnie szybko na ziemię, odarli grafomańską duszę. Iza była jedną z nielicznych osób, która uwierzyła w moje pisanie i gdzieś tam przenikałyśmy się. Cicho podczytywałam jej wiersze w sieci, a ona moje. Wrażliwość już dawno przestała mi się jawić rymowankami o niczym, czy infantylnymi porównaniami.


ciąg dalszy moich refleksji jest na stronie allarte, zapraszam :) kliknij w link http://www.allarte.pl/df723Njg4Mw__8,portret-niesymetryczny---o-tomiku-poetyckim-izabeli-fietkiewicz-paszek.html





6 komentarzy:

  1. przeczytałam ..na portalu literackim też..ale biegnę do szkoły..odniosę się z rana..serdeczności..A.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapragnęłam go mieć
    gdzie mogę go nabyć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co Gosiu, fascynacje innymi ' z branży' są jak najbardziej wskazane..świadczą o pokorze w stosunku do samego siebie jak i umiejętności postrzegania i otwartości umysłu..może jego chłonności do 'przetwarzania' wrażliwości...Cudownie napisałaś o "Portrecie Niesymetrycznym"; czuje się (nie jestem poetką i ubrać w słowa nie potrafię) więź ze..słowem.. całym potencjałem tkwiącym w zapisanych stronach...jak i autorką...i poruszenie...Twoje.Życzę Ci z całego serca...żebyś i Ty doczekała się wydania tomiku ze swoimi WSPANIAłYMI wierszami...na co z niecierpliwością czekam :)A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo proszę Euforko

    http://www.oficynapoetycka.net/sklep/

    zrób sobie piękny prezent, bo warto :)

    Pchełko, każda z nas odkryła w sobie pasje, Ty do obrazów ja do słów :) Kiedy czytam jak Cię pochłania... mam to samo. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, zrobię :)

    ale i tak czekam na twój...

    OdpowiedzUsuń
  6. :) jak będzie, obwieszczę całemu światu :) Dziękuję za motywacje :)

    OdpowiedzUsuń

Moderowanie komentarzy, po zatwierdzeniu pojawią się na blogu.