niedziela, 25 lutego 2018

Lęk

Co chciałabym powiedzieć? Czytam o plamie na oceanie, o wybuchach na dnie oceanu, o górze lodowej, która może podtopić Irlandię. Zabrnęłam w to wszystko zbyt głęboko. Pojęcia nie mam, kim chcę być, skoro już jestem, kim jestem. Nie wiem, czy potrafię wrócić do pięknych wizji świata. Tryskać humorem, by energia wibrowała niezwykłym blaskiem. Strach, że sztuka nic nie zmienia – ani myśli ludzi ani działań polityków. Śmierdzące kałuże z żółtymi otoczkami, niewinność doznań i szereg omylnych fachowców od środowiska. Bezradność… uczucie tak rzeczywiste i bolesne, jak okres, który trwa i zawstydza.


Connemara



Aasleagh Falls

Loch Na Fooey

Cruach Phádraig

12 komentarzy:

  1. Margo jestem z Tobą w tym ! to moje myśli. Piękna ziemia na której żyjesz, piękna jest Irlandia na Twoich zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest nie czuć w tym wszystkim osamotnienia. :* uściski T.

      Usuń
  2. "LĘK"! I to permanentny! Zwłaszcza tutaj w PL. O wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia eM
    Bądź sobą:*, taki lęk czasami towarzyszy każdemu z nas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Był czas, kiedy też w tym siedziałam. Mocno, daleko. Czytałam, szukałam i wierzyłam. Nasłuchiwałam, ale żaden głos nie przebijał się przez szum. Szum urządzeń, samochodów, maszyn. W takich momentach chciało się uciec, dotykać, czuć, rozumieć. To nieprawda, że człowiek nic nie zmienia, zmienia. Tylko że te zmiany zestawione ze skalą świata, okazują się być czasem zbyt małe. Bądź sobą i kochaj, co kochasz. To ważne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę skracać w sobie tego czasu, mam wciąż otwartą głowę, chociaż pisze mniej. Uściski :)

      Usuń
  5. Już wiem, czego mi brakowało przez ostatnie tygodnie. Twoich zdjęć i tekstów, wierszy. Dobrze jest wrócić i Cię czytać Małgosiu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak właśnie wygląda życie. Piękno naprzeciw brzydoty, śmiech przeciw złości, dobro przeciw złu. Piękne zdjęcia:-) Zapominamy, że jesteśmy tu tylko gośćmi. Na chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite, przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń